onsdag 18 mars 2009

Vad som finns i min hjärna nu:

- Läste precis Filippas blogg, o så skoj o se bilder från vår sköna USA-tur ´06. Under resans gång fick jag bland annat, eller ska väl säga, framför allt, ta Oprah Winfrey i hand (med min vänstra) efter hennes TV-show. Oh la la. Lite bilder från vår trip finnes här: http://filippaspimky.blogg.se/

- Jag ska strax hämta ut mitt nya körkort. IDAG e det nämligen 10 år sen som jag helt nervöst körde uppkörningen i staden LA. Slapp fickparkering, men fick köra landsväg, klurigt det där när man bara ska köra rakt fram o inte kan njuta av utsikten ;) Mitt nuvarande körkort är galet fult. Så den som nu ska läggas i plånboken lär bli bättre.

- Idag har jag vart rätt effektiv med uppsatsen. Skrivit med hjälp av mina röda naglar, eller det är fingrarna som kanske skriver i o för sig, men vill gärna påpeka att naglarna mina har fyra lager lack. Igår var jag nämligen på vännen Maries skola, och fick vaxa-benen-behandling, och manikyr. Är man inte lyckligt lottad när man har en polare som läser till hudterapeut? Svar: Jo!

Mätt i magen sitter jag här, o ska skriva lite till på skolgrejen. Solen skiner idag. Jag bara älskar att va ute o springa i detta väder. Men just nu hinner jag inte riktigt (oooo känner mej riktigt mogen o vuxen när jag tänker så här), utan det blir kanske lite spinning ikväll instead.

Ta hand om dej!!
Kram jag Linda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Skönt med träning i solen! Själv är jag träningsledig idag, vilket är oerhört skönt. Med fem pass i veckan behöver kroppen återhämta sig :) Kanske blir en kortare promenad iaf, nu när solen skiner så gött! Annars ska jag bara njuta av en ledig kväll! Take care/ Oscar

Anonym sa...

yeeeah!

Elena sa...

10 år! Galet! Har ett år kvar till utbyte av kortet... Helt sjukt. Tittar på körkortet å tänker "är det nu man ska behöva nytt körkort för att man inte längre känns igen på det här". Min gamla vän! Ett nytt körkort - ett nytt liv ;) Lycka till :) kram på dig

(Vilken skrytmåns Ocsar är btw... 5 pass i veckan... lr hur!)

Linda sa...

Ja ett nytt liv. We like it! =)
Du, btw inte Erixon det där. Finns fler ;)

Elena sa...

Oscar!
Tänkte självklart att du var O Erixon :S Inte alls avundsjuk på din fem pass i veckan... ehh.. ;)

Linda! Hoppas att du får en superskön vecka!!

Kram kram