fredag 6 mars 2009

Love is in the air

hahah nu kära vänner ska det inte publiceras någon kärlek mot någon person, utan mot min hemstad. Asså jag bara älskar att bo i Stockholm. Är det inte en vacker stad så säg. Det är den stad jag får bo i o som jag diggar järnet. Öar, vatten, snygga hus, skön puls...
Vet inte om du får det, men jag kan ibland få ett sånt lyckorus över mej över hur bra jag har det. O ett sånt rus övermannades jag av denna morron. Jag har det så sjukt bra! Jag har helt enkelt allt jag behöver; vänner som jag bryr sig, familj som älskar mej, en Gud som alltid är på min sida och som jag får förströsta på. Behöver alltså aldrig va rädd eller orolig egentligen. Har en skön säng (speciellt denna morron när jag skulle upp med tuppen. Fräscha o kyliga lakan du vet), får plugga på universitetet (låter liksom lite fint ;)), och är just nu uppkopplad på tåget. Framför allt känns det coolt. Man lever ju liksom 2009! My life is good!
Just nu är jag som sagt på väg ner till Skåne. Ryktet går att det redan är vår där nere. Så ser fram emot att ta mej en springtur vid havet. Förmodligen har mamma inhandlat keso o Pepsi Max (hon har grym koll på vad jag gillar), o som ligger fint i kylen. I några dagar får jag svänga mej med skånskan, och roadtripa lite hit o dit. Det ser jag fram emot!
Önskar dej en trevlig fredag. En annan ska nog kolla lite Vänner. Har som sagt en dator i mitt knä, som är som gjord för dvd-tittande och inte så mycket för plugg-genomförande.
Ciaoo bella!

1 kommentar:

nomad sa...

Håller med, en härlig stad!! Ska snart åka in till den och promenera lite :D
Hoppas Skåne-trippen var lyckad! Själv har man jobbat i helgen, faktiskt jättekuloch riktigt bra träning!

Ses nån dag?? Om ett par veckornär jag inte har ett fullt schema ;)

Kram!!