tisdag 2 september 2008

Rummet fullt av folk

Precis hemkommen från en inflyttningsfest i självaste Södermalm.
Ja, där kan man verkligen tänka sig att bo någon gång. Måste erkänna att har ju kollat in lägenhetsannonser o drömt mej bort. Himlar va inspirerad man kan bli över att kolla in lite lyor i stan. Löv it!
Men när jag kom upp till första våningen på Ringvägen, och fick dörren öppnad för mej av självaste Ceder, Ceder den gamle höken som han även kallas, så blev jag så himla glad. För där inne, i 28-kvadratmeterslägenheten var det fullt av folk som jag bara älskar. Tanken slog att det här kommer att bli en bra, riktigt bra kväll. Jag skulle få hänga med folk som jag bara kan vara helt slapp med, älskar att tjattra o skratta loss med. Helt enkelt så gillade jag bara läget!
Nu har kvällen snart kommit till sin ände, o denna männskan ska strax slumra in. Men måste bara säga att är så väldans tacksam för alla vänner jag har. Hur gött e inte det?? Folk gillar mej som jag är, o jag dem. Jää!! Amen to that sistar/brothar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh! Vi har det ju så bra! :)