onsdag 4 juni 2008

Vårruset!

Igår var dagen här, då 15 000 kvinnliga männskor skulle ta sig runt Vårruset i hufvustaden.
Jag o tre vänner till var redo o fit for fight. Eller rättare sagt så var jag inte det först. Men när jag väl kom till plats (min gamla skola; universitetet) o kände stämningen, jaa, då var jag laddad.
Vi tog på oss våra snygga nummerlappar o gjorde oss redo för start.
Vill här utbringa ett stort tack till Maria som hade med sig extra säkerhetsnålar till dem som inte hade stoppat ner sådana (typ jag).



Efter att svettats rejält hämtade vi ut vår kära picknickkorg. Så ljuvligt! Den satt perfekt ska jag säga eder. Vi satt o njöt. Smakade på grejer vi aldrig ätit förut o hade allmänt skoj. Vilken dag, eller kväll, det blev!!
Jag o Tulay sprang ihop, för första gången, o måste säga att det gick himla bra. Vi peppa varann, ökade efter hand och kom i mål. Jäää!!
Tack för en gó kväll tjejer!!




Tullis o jag!!

Inga kommentarer: