måndag 9 juni 2008

Sol-dag!

Jag hoppas innerligt att denna dag ska bli riktigt varm + att jag har tålamod att ligga o sola.
Helgen har ju varit helt grym vad det gäller sol. Det har bara varit det att jag har jobbat för fullt både lörd o sön. Min största önskan var ju att det skulle störtregna, skadeglädjen e ju den största glädjen ;)
Men idag har jag chansen, o den tänkte jag ta. Jää!!
Vill verkligen börja visa lite mer skinn (nu får ni tolka det här rätt hehe), men det kan man ju inte om man e vit. Därför behöver denna kropp lite sol o brunfärg. Jes, dagens stora i-landsproblem ;) Har bara blivit så otålig med att palla sola. Har iförsig märkt att jag inte ens kan komma till ro med att bara läsa en bok. Det kanske bara handlar om att varva ner o tänka att det är ok att göra nada, eller inget produktivt alls. Eller vad säger ni??
Jes, lite vackra, o världsförvandlande tankar denna måndagmorron!
God morgon Sverige!

1 kommentar:

F sa...

du lät inte aaaaaalls bitter i din kommentar på min blogg :P