fredag 13 juni 2008

Sova ut - hur gör man?

Uschmiamej!
Jag e så trött att det inte finns. Har svårt o sova, o komma in i en utvilad-känsla. Fyy vad jag längtar efter att vara utvilad. Vilket drömord...
Men jag räknade precis ut att from idag är jag ledig 12 dar. Just nu känns det ingenstans, typ va härlig o sånt. För e så galet trött. Men kanske bara ska känna nu att det är ok att bara va ledig o göra inget viktigt. Kanske snart kan få känna mej utvilad. Om det e något jag vill, så e det det. Idag ska iförsig något göras, ska packa klart, o imorn o övermorn flytta. Men e ju inte ensam om det. Mamma o pappa kommer upp ikväll. Som jag uppskattar att dem tar sig upp för o hjälpa mej. Hur bra är inte dem så säg! Filippa o hennes fader kommer till hufvudstaden dem också ikväll. För imorn är tanken att den här lägenheten ska vara snyggare än snyggast o den riktiga invånaren ska flytta in. Så tillsammans med min bästa familj o roomien ska vi nog make it. O jag e ju ledig. Ska komma ihåg det. O förhoppningsvis snart kunna känna hur härligt det är. Just nu är trötthetskänslan mer påtaglig....
Hej så länge.

1 kommentar:

F sa...

you´ve been here before and you can make it again!