torsdag 10 april 2008

Tur att männskan har linser

I förmiddags höll jag till i köket. Det är väl min plats. Stå där i svett o tårar, kocka, fixa, diska bla bla Men så kommer Filippa förbi o kranen med det rinnande vattnet är på. Jag blir bara så GLAD! Alltid. Ja alltid, har Filippa sagt till mej att jag inte får skvätta på henne för att hon har glasögon, då ska ju dem putsas osv osv Men nu, NU har männskan skaffat linser, o till o med fått på sig dem själv imorse (applåd till dej Fillay). Så det är bara att skvätta järnet, kupa handen o fylla den med vatten, klappa på hela fäjsan med andra ord. Jaaaa. Kul!!
Lite senare skulle männskan göra tillbaka. Kan ju säga att eventuellt blev kudden brevid blöt. O det va allt. Filippa kör taktiken att först torka handen innan hon skvätter. En god idé tycker jag. Eller hur?!?!

Vill tacka min MAMMA som skickade ett stort paket till mej med kläder o skolböcker ida. Tack så jättemycket. E riktigt glad för det!

Snart ska jag iväg på testfest. Ikväll ska vi testa lösgodis. Jääää!!! :D

1 kommentar:

F sa...

haha. din mobbare!!!!