tisdag 18 mars 2008

Välkommen du påsklov

Nu är alla skolgrejer gjorda för den här kursen. Fyy va skönt! Examinationsuppgiften är mailad till fröken o jag har förberett mej för nästa veckas litteraturseminarium. Nu har jag med andra ord PÅSKLOV. Inte varje dag man kan säga så. Men today is the day, som det så snyggt heter. Jag gör nu det som faller mej in, inte illa. En favvogrej är att gå ner till bibblan o kolla in om det kommit in några sköna böcker på nyhetshyllan. Var ett tag sen jag strosa runt där. Kan ju va något jag gör denna veckan. Eller annars något helt annat. Vi får väl se... Ikväll ska jag iallafall äta kakor. Det blir en kak-kväll helt enkelt. Skoj!!!
Nu ska här fixas naglar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, tackar! Är nöjd med segern! :)
Men instämmer i vad du säger, dina kex ska ätas med ost. Fast jag gav dina "gröna" kex en 8a, de var ju underbara! :)