måndag 17 mars 2008

Dvala

Det känns som den här dagen aldrig har existerat, eller jag har iallafall inte varit så medveten, wejki... Har gått runt i dvala. Eller dem få stegen jag har gått. Idag har jag varit så sjukligt trött, så det vart jobbigt. Vissa stunder, eller egentligen de senaste dagarna har jag nog trott att pallar mer än vad jag gör... O då får man en sån här sketen dag som resultat på det... I detta hem säger vi: "Hälsan går framför allt". O det är något som är så sant. Fick ett visdomsmess av roomien idag där det bla stod att det är ok att känna sig trött (dvs inte va himla effektiv hela tiden) o att ska släppa allt. Det har jag verkligen levt efter idag... Har sett de senaste 3 Så ska det låta-avsnitten i soffan o käkat kladdkaksmuffins med sprutegrädde. Det har fått mej att chilla ner något, o ska fortsätta på den vägen. Hälsan går ju faktiskt framför allt. Hur ska man annars orka med o leva livet?

Inga kommentarer: