måndag 10 mars 2008

Ljuvlig sång för kropp o själ

Denna måndagskväll firades på gymmet. Det blev en kombi av aerobicssteg med flashig musik o ett gäng kvinnliga människor. Jag, Filippa o Jossan positionerade oss långt fram vid spegeln, o körde så hårt vi kunde: böjde på benen, slog i golvet med handen när man skulle (är visst bra för magen), o försökte slå varandra i entusiasm hehe Min nya grej är att försöka sjunga till musiken. Det hela blir då mycket roligare. Jag lovar. Passet var återigen mycket blött. Men det dumma är att väl hemma var jag torr som aldrig förr. Precis som man inte precis har kämpat massa. Man kan ju bli lurad... Förstår ni vad jag menar?? Hoppas allvarligt att ni gör det ;)
Jag, Linda Sirviö, hade lagat till köttfärssås innan svettepasset. Så Filippalainen kockade ihop lite spagetti o jag o Jossan genomförde dukningen. Mat är gott! Under denna procedur gick musiken igång från datorn, o kan säga att de skalade morötterna fick en helt annan funktion än något ätbart.... Schlager ljöd i huset o från våra munnar kom ljuvlig sång. Jag lovar!

Inga kommentarer: