måndag 10 mars 2008

573 + 78 + 27 = (573+27) + 78 = 600 + 78 = 678

Sitter o försöker ta tag i mitt studieliv. Det jag nu gör for living...
Om två dar väntar mattetenta. Bara det ordet gör att jag vill hoppa onsdan. Men det blir nog inte så. Min plan är att förbereda mej så gott det går o sen göra mitt bästa. Mer kan jag ju inte. Har fixat värsta stora kaffeglaset till mej, eller ni skulle nog säga att det är brun mjölk. Mer av mjölkvaran i den skulle jag tro. Men känns som en pluggdryck.
Ja, inte e detta mitt favvoämne. Inte tänkte jag för några år sen, när jag sökte in, att alla lärare ska kunna matte, eller rättare sagt volymer o sånt. Vem har kommit på det?! Men iallafall här sitter jag, o kan inget annat =)
Nu ska jag fortsätta.... Välkommen du torsdag. Längar efter dej!

Inga kommentarer: