fredag 29 februari 2008

Snart en vecka!

Vet ni en sak?! Ska ge en ledtråd...:svart
Okej, vilken kul lek hehe Ska jag ge en ledtråd till?!?
Naj, jag avslöjar...
Jo, idag har jag varit Pepsi Max-fri i hela 6 dagar, o går snart in på min sjunde. Helt galet. Det betyder att jag inte är beroende eftersom kan vara utan den drycken. Ska inte fortsätta så här alltför länge. Kan ju inte vara nyttigt. Men kan ju kanske tänka på att dricka lite mindre än förr. Den tanken har jag tänkt!
Veckan som gått har inte alla stunder varit den lättaste. I butiker har jag fått förbi läskkylen och känt ett visst drag mot vissa labels. Någon gång har jag till o med plockat ut Pepsi Maxen från kylen, men BARA känt på den. Andra gånger har jag jag bara tänkt att här e jag o där e du, o så kan det va. Hahahah låter som en mycket klok, förståndig o normal människa!
Mestadles har jag då druckit vatten o ibland dryck med låg kolsyrehalt (märk väl låg).
Idag när jag kom hem från Finlandia fanns det Maxer kvar i kylen, sen roomien min dragit till Skåneland. Men den står fortfarande kvar, med drycken i.... Ja, ville bara skriva ett inlägg om denna dryckhändelse, o ge mej själv massa cred =) hehe

1 kommentar:

F sa...

you are SO worth all the cred! jag är imponerd :D