söndag 24 februari 2008

Linda hon kan!

Vill här med stolt meddela varenda läsare att jag inte har druckit en enda droppe av nedanstående dryck under hela denna dag.
Du kanske undrar varför denna dumhet, och jag förstår dej. Men nu är det så att jag hört att drycken (o alla andra kolsyradrycker btw) kan ha en del bieffekter.
Det är även så att jag under föregående natt har haft oerhört svårt att fånga sömnen. Piggheten hade ett enormt grepp om min kropp och min mage var inte heller i bästa form. Detta kan bero på den mängd PM jag fick i mej igår. Så jag har nu bestämt mej för att fasta en vecka från denna himmelska dryck. Nu har det snart gått ett dygn. Bra gjort Linda Sir We Island!!


När mina vänner drack kolsyrad dryck till middagen idag, satte jag igång kranen o hällde upp hederligt kallt vatten! Ville bara säga det. Spontana uppbackningar är helt ok.

Inga kommentarer: