söndag 27 januari 2008

Helt galet uselt!

Ibland kan man bara bli riktigt irriterrad!! Nu talar jag inte om att bli sådär smågrinig o sur, utan bli rejält IRRITERRAD! Det dumma e att man blir irriterrad över att man blir så irriterrad. Hänt dej nångång??
Igår kväll kan jag säga va en katastrofkväll om man talar om ovanstående ting, irritation.
Jag o en vän till mej beslöt oss lite sådär hastigt o lustigt att vi skulle gå ner till bion. Vi skulle chilla genom att kolla film o få oss massa glädjeutrop i form av skratt. Så vi tog på oss de snabba skorna, så vi skulle hinna till starten. För en gångs skulle tackade jag reklamen, som kör sina minutrar i början.
Väl på plats, märkte vi till vår stora glädje, att salongen var tom och att vi hade den för oss själva. Vilken lyckodag!!! Jag bredde ut mej o kände mej som hemma. Efter ett tag meddelade Hanna att jag kunde flytta mina fötter så hon kunde se texten, hehe trots allt utrymme så ska man kanske inte ta i. =)
Filmen va fr 7 år, o kan säga att vi båda har passerat den gränsen. Bra va!! Efter några minuter meddelade jag min bänkgranne att den va lite väl sexfixerad denna film. Lite sånna vibbar gav den. Och kan nu säga, efter att liiiiiiiidigt igenom hela filmen, o blundat massor, att jag har sett tillräckligt med sex för sisådär 15 år frammåt, MINST!!Det var ungefär vad filmen gick ut på. Att ha så många onenigthstands, som möjligt.
Usch, yööök, den va så dåligt att jag blev så irriterrad över att någon kan göra så urkassa filmer, att snyggingen Alba kan ställa upp i den, att den e okej att visas för 7åriga männskor när jag inte ens borde få se den, att DN har gett den 0 poäng, vilket e alldeles för mycket, när den borde ligga på minus.
Måste säga att det e det värsta jag har sett!! Aldrig sett en porrfilm, men måste nog säga att det här va rätt nära!!
Mitt råd denna söndag; se aldrig, ALDRIG filmen med CHUCK, det va nog så "mannen" i filmen hette... Helt hemsk!

BTW, ni har säkert hört om vår tulpan (på Filippas blogg), den har fortf ett dåligt liv. So give us ideas vad göra. Har försökt prata med den ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Etta Linda! Kiitos tosta blogista! Ihanaa rehellista puhetta, hienoo kun uskallat sagata elokuvan! Ja rakastan sun huumoria :D Go on sista! Voisitte yrittaa laulaa sille tulppaanille... jos se ei ole viela heittany veivia.. Lykka tilli. Love/ mieLinda