söndag 6 januari 2008

Back in town!

Jes, då var man tillbaka i hufvudstaden!!Varit borta i tre hela veckor. Så visst var jag lite nervös för o hitta till jobbet igår, men jag kom lyckligt fram ;)
Rösten min e i det kraxigaste laget, o får knappt fram det jag vill ha sagt. Men tur att jag har viljan! Just nu sitter jag iförsig i lägenheten min (o Filippas) o pratar inte så mkt, utan försöker få i mig lite varm dryck... Imorn börjar skolan igen. Då det gäller att ta tag i plugget igen o göra klart en redovisningsgrej. Har iallafall haft skön ledighet, med mkt bara varande o inte för mkt görande. Om en vecka hittar roomien Filippa hem vilket ska bli riktigt kul!!! Kanske kan få lite mer plugg gjort nu när jag e hemma själv... O kanske inte tänka för mycket på att Filippa svishar ner för backarna i Sälen o att det va lääängesen jag gjorde sånt hehe
Nere i Skåne hade jag chansen o hänga massa med brorsdottern, himla kul!! Måste bara lägga in två favvokort på henne. Hon e ju bara för snygg :D Jääääää!!!


Inga kommentarer: