söndag 30 december 2007

Vänner!

Idag hade jag en dag då jag hade träff med en kompis fr förr....
Kan va lätt hänt att när man inte har setts på år o dar, att en fika eller ngt inte blir av. Man vågar kanske inte riktigt ringa den andre, o ta det där steget till o ses... Vad ska man prata om?! osv
Dagens vän (hehe), Soheir, träffade jag iallafall ida. Vi hängde massa under gymnasiet, o skulle nog inte klarat oss utan varann (eller iallafall inte hon utan mej ;)) o hade himla skoj! Vännen har nu gift sig, bott utomlands, flyttat tillbaka, o har sin säng, kök mm nu i Helsingör. Men iallafall, efter 3 års tid sågs vi ida. Fikade loss på Helsingborgs nya Espressohouse (ligger himla snyggt vid vattnet! Rekommenderas!) o tjattrade massa. O måste säga att måendet efteråt va riktigt gott. Man liksom bara gick runt i stan o bara mös. Tackade även parkeringsvakten för att denne inte hade kommit några minuter tidigare till min bil. Utan istället när jag kom fram =)
Så ring en vän. Its najs!
Kram till er därute i fosterland

Inga kommentarer: