söndag 23 december 2007

Packar...

Nu e det så här att den här damen håller på o packar sin svarta någon-gång-snygga-dragväska. Den ska fyllas med kläder o tillbehör så att jag klarar mej i sisådär i 4 dagar.... Agneta Sjödins "En kvinnas resa" är med, så får se om Fångarna på fortet-laidien har ngt att tillföra mitt liv ;)
Bilen som jag, mamma, pappa o broder Moses alldeles strax ska sätta oss i, ska ta oss till östra delen av Skåne, även kallad Österlen. Där ska chillas i några stugor över jul med fastrar, farbröder, kusiner, farmor, o annat folk som hittar dit =)
Det är utlovat att det finns två bastun. Vilket glädjer oss finnar!! Farmor tar den ena o farbror den andra är det sagt. Vilken jag?! Tur att bikinin e med, så kan svitscha runt hur jag vill hehe
Så det ska bli härligt julfirande! Sällskapsspel är det stora ämnet i kretsen vid jul. Så det lär det nog bli en hel del av. Tabu e min favorit, då man ska prata snabbt o mycket, o kanske lite högt för att de andra ska höra. Så vi får väl se hur många Tabu-matcher det blir!
Men önskar er alla i allafall en riktigt skööön jul, ha gemenskap o ta hand om varann!!!
Kram o god jul från mej Linda!!!
o Grattis Jesus!!

Inga kommentarer: