måndag 3 december 2007

Så mysigt!!

Vår lägenhet är så fin!!!
Idag har jag legat o begrundat vår lägenhet från soffvinkeln, o det jag ser gillar jag.
Det e så fint, stämningsfullt, vackert, mysigt, gott helt enkelt. Tänk att ha ett hem som man själv får fixa till o regera över. Det är sen inte så mycket som behövs för att man ska gilla läget. Lite tända ljus, städat, foton, o vad man nu gillar.... Som sagt jag tycker det e sjukt snyggt här, o trivs o va hemma! Visst e det bra?!
Ska nog va uppe en stund till o kolla runt här :D
Sen önskar jag er godnatt o hoppas ni trivs där ni är!!

1 kommentar:

Jenny sa...

man blir ju nästan lite sugen på att komma hem till er o kolla in er mysiga lägenhet. visst är det kul när man känner som du skriver? jag e så nöjd med vardagsrummet.säger det 100 till andy haha. tänk va julsaker gör i ett rum!