lördag 15 december 2007

LA fått besök!

Igår tog tåget mej från Stockholm City till sköna Lund. Pappa hämta upp mej, och vi tog upp mamma fr jobbet. Jag, Linda själv, fick köra den nya bilen till LA. Jäää, gillar sånt!!
Nu väntar 3 veckors chilletid. Tid då jag inte behöver kolla på klockan, ligga i soffan o läsa pockets, sova, ta promenader vid vattnet, träna, köpa godis på Videomix, käka Rhodos-kebab, smyga runt på bibblan, köra bil med massa volym, träffa vänner, fastrar, kusiner, bröder, farmödrar (okej, har bara en...) o göra precis vad jag känner för. Fyy va härligt!!
Igår fick jag tillbaka den senaste tentan, o halleluuja så gick den igenom. Inga rester här inte. Känns riktigt bra. Så nu kan jag ta det riktigt lungan o njuta av livet!! Like it!!
Måste säga att det e rena sommarvärmen här nere jämfört med hur det e i hufvudstaden. Så det e brau! Slipper man ha på sej massa gojs!
Imorn väntar träning för mej o Filippa. Vi tänkte ta oss till Nautilus i Helsingborg, o köra step, med afroinspirerade steg, får se vad det blir o hur det ser ut hehe Kan bli en härlig syn när man shakear loss ;)
Himla kul o ha Filippa här i närheten. Hon e nämligen här nere på semester. När man tänkte på vem man hemskt gärna ville träffa här nere, så va det hon hehe Tur att man inte blir trött på varann alltför fort, efter att ett halft år sovit ca en halvmeter fr varann hehe Så imorn kör vi träning o svettas så det skvätter om det!!!
Förresten ida va vi med i Babben & co, eller programmet sändes idag som vi va publik i för några veckor sen. Du kan alltid se den på webben, om nu lördagskvällen av nån konstig anledning gick åt till någonting annat :P
Ha en skön kväll eller natt kanske jag får säga!!
Ha det, o ta hand om dej, det ska jag göra här i Skåneland!

2 kommentarer:

Jenny sa...

åååå va skönt med jullov! på något konstigt sätt så gillar våra lärare att ge oss tenta och projektarbete över jul...samma sak förra året. Dom gillar nog inte oss. så det blir ingen pocketläsning, promenad vid vattent eller köpa godis på videomix då jag varken har tid eller dom tre sakerna här hemma hahahaha. KRAM!

F sa...

haha yeah! vi ägde på babben och vi ägde på stepen. tjoo! kram/din roomie och nu granne ;)