onsdag 7 november 2007

WC-kö

Varför är det alltid längre kö till damernas toalett?!
Efter föreläsning i skolan är det ofta dags för lite uttömning. Så även denna dag. Men när jag kom ner till the restrooms, som våra internationella vänner kallar det, så var det värsta kön för oss flickor, men pojkarna hade ingen som helst kö. Ingen väntan alls! Kan säga att i detta läget var det ngt som jag mest av allt önskade. Bort med alla "jag vill gifta mig", "jag vill få en pepsi max", "jag vill bli solbränd", utan nu var det: Jag behöver en toalett! I min förtvivlan tog jag några bestämda steg in i killarnas WC, där var det ju bara välja o vraka vilken dörr man ville gå in i. Jag valde, o vilken härlig känsla det är när man fått sina behov tillfredsställda ;) Vid handtvättningen märkte jag att hade en maskulin männska ståendes brevid mej hehe Vad gjorde jag där?? Längre bak stod en vid pissoaren. Ja, vad gjorde jag där?? Fick ett lätt skrattanfall o tog mej snabbt ut... Men var iallafall nu beredd för gó lunch när toabesöket var avklarat. Jes!
Varför denna ojämna köfördelning?!?
Dagens i-landsproblem!!

Ciaoo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Linda, Linda, Linda...du är bara fööör skön. Ditt sätt att skriva gör ju bara att man inte kan sluta läsa! Jag känner igen det där med Wc-kön och att smita in på killtoa en snabbis. ;) Kram Linda (den andra eller kanske tom den tredje)