måndag 5 november 2007

Chill-tid

Oooo vart så skönt de senaste dagarna då man verkligen har fått chilla o ta det riktigt lungt. Hängt här hos vännerna utanför stan, o vart mkt ute i naturen, spelat Rummikub, läst, skrattat o ätit massa kladdkaka. Ja, sånt härnt gör att det känns gott att leva! Trodde inte jag skulle ha ngt lov från skolan (bittert tänkte jag att varför e jag högskolestudent o inte högstadie... ;)), men se här, har ändå tagit mej lite resting-time! Jäää!!
Idag suttit o tränat repliker. Ska göra karriär inom musikalbranschen hehe Vet inte hur jag lovade att jag skulle va med o köra. Men måste säga att skådespelare e mina idoler. Tänk alla monologer de lär sig, o här ska Linda Sirviö lära sig några rader.... Hehe wish me luck! :D
Imorn ska min kära pappa opereras. Känns lite tungt. Men önskar av hela hjärtat att det ska gå bra, o vet samtidigt att många ber för honom, o att en suverän läkare e på plats. Så det e bara o lita på att det går bra, inte mkt mer man kan göra...
Nu väntar lite mer replikrepetition innan kvällens övning.... =)
Kram jag Linda

Inga kommentarer: