lördag 22 september 2012

Good morning the world!

Hejsan hej!
Nu är jag frisk som en ..... Ja vad är det nu man säger?! Himlar, kommer inte ihåg. Nåt med kärna... Alltid så pinsamt med sånna grejer, och jag som ska vara svenskalärare ;)
Idag är det iallafall lördag, så najs! Sitter med en cup of coffee och läser bloggar. Som jag gillar sånt. Veckorna har varit rätt hektiskta den senaste tiden, med nytt jobb att sätta sig in i och snörvlande i näsan. Men när helgen dyker upp då är det bara återhämtning och chilling som gäller. Känns som en smart plan. Jag hoppas på icke-ösregn idag så jag kan ta mej ut på joggingtur. Tänker att det alltid är skönt efteråt :D Annars väntar brunch på kära Mornington med Hahlen och födelsedagsgalej för Fredrika. Känns fint! Skön lördag to you!

Inga kommentarer: