onsdag 27 april 2011

Rapport

Sitter nu här baklänges och åker SJ-tåg. Vyerna swischar förbi, men har knappt hunnit kolla ut än. Ska strax bara titta, titta o titta.
Nyss kollade de av min biljett som låg som sms på min telefon. Därefter hämtade jag en Expressen och läste den. Räkmackan som jag bokat tidigare serverades vid mitt bord och en valfri dricka. Efter en halvtimma frågade tågvärden om jag önskade kaffe. Ja tack, sa jag. De kom med kaffe, mjölk och choklad. Ska väl dricka det strax när det svalnat lite. Nu är jag kissig. Kan de kissa för mej också? Vänta så ska jag fråga...
Är alltså rätt nöjd med resan... ;) Om si så där tre timmar är jag framme i Stockholm. Jossan o Hahl möter upp mej. De kommer visst in i tågvagnen o tar mitt bagage. Jag har ju kryckor. Och jag har det bra =)









SJ funkar bra på våren. Ville bara säga det :)

Inga kommentarer: