söndag 27 mars 2011

Stopp på klagovisan

Känner att jag den senaste tiden mest klagat, klagat o klagat. Varit väl för att det gjort så fasligt ont. O då e inte allt så där himmelens kul. Men måste säga att när det inte gör ont så har jag det ändå himlans bra.
Mamma o pappa har ordnat det väldans schysst här i rummet där jag mestadels hänger. Det är det så kallade tv-rummet i huset.
Vid mina fötter har jag en öppen spis, som pappa fixar eld i varje dag.
Här om dan införskaffade de en 55 tums tvapparat (som man iförsig vänjer sig vid väldigt snabbt =)). Kan ju typ alla tvprogram vid det här laget. Kanske inte Keno förresten.
Blommor har jag som folk skickat till mej, o en hel del lektyr som kommit fram på samma sätt.
Stora stora fönster finnes som vetter ut mot gården och som solen skiner in i massor. Ja, det e fint det.
Vad ska man säga? Jag har det sjukt bra.
Skål i påskmust!

1 kommentar:

Hanna sa...

skål!