torsdag 24 mars 2011

Sista domen

Okej, nu kör jag visst sista omgång gips. Om tre veckor ska jag sen va befriad.
Men snacka om att benet e tanigt inuti. E det mitt??
Igår tog de av mitt pissgula gips. Då fick jag se mitt ben. Längesen sist. Hårigt o härligt ;) Jag röntgades och allt hade läkt som det skulle, men var inte klart än. Så på med ett nytt ROSA grejs. (Helt plötsligt trodde Filippa att dem frågade henne vilken färg som gällde. Verkade det som iallafall. För hon tog sig friheten att svara.)
Gamla skon byttes ut mot en ny bautasko.
Mitt ben ser verkligen pytte ut. Usch ja. Den e muskellös och smal som in i. Inte så kul o se. Men hoppas att den kan förändras och bli bra. Man vill ju ha två ben liksom.
Jag tror jag ska börja träna överkropp hemma. Nu när jag inte kan göra så mycket med den andra delen.
Hej hej.