onsdag 30 mars 2011

Had a good time.

Idag är det 4 veckor sen operation. Rätt gött att så lång tid har gått. Det gillar jag!
I dagsläget äter jag endast lite medicin då när jag känner att det hugger till i foten. Men inte alls samma mängder som förr... Bravo.
För att se lite annat än inneväggarna, så skjutsade mamma mej till Malmö igår. Där blev det en helkväll med kusinerna Samy, Jony o Jonathan, brorsan David, svägerskan Coté o Ella. Härligt!
Jag festade till med plankstek (vilken god bea!) på nån fräsch pub och sedan lite EM-kvalsfotboll, efterrätter, prat om livet o frågesport hos David o co. Gött!
Det sköna e att jag uppskattar nu händelselösa dagar när det ibland händer något. Som igår. Kanske i för sig inte så konstigt. Vem vill va arbetslös i all evighet? Men semester tycker vi däremot om. Josåatt. Så är det. Säg inget annat.
Det ryktas om snö i Sthlm, gött o inte va där. För solen skiner i LA. Nu ska jag till solen. Ciao!

Inga kommentarer: