onsdag 16 juni 2010

SEMESTER!

"Juni, juli augusti"
Nu är den tiden här, som man lever för som fröken ;)
Det där kända sommarlovet började igår. En annan har inte riktigt levt i den där världen där det finns betald semester. Nu är den här. I två månader, konstantly. Faantastic.

På söndag, om 4 dar, drar jag o Hahl till United States of Americat, New York. Det känns helt galet. Trots att det e så snart, är det svårt o fatta att det e på riktigt. Jag nyper o nyper, men förstår ändå i n t e. Jag älskar o bara höra massa engelska över allt, o själv få svänga till med amerikanskan ;) Så vi får se vad den stan har att erbjuda. Säkert lite taxiåkningar, då vi ska härma Carrie, med uppdragen kjol o en arm i vädret: Taaaxiiii! Ja sen en latte i Central Park o lite ditten o dattan. Massa friends har gett oss tips. Ska bli hur kul som helst. Jag bara äälskar flygplatser. O sån ska vi till på söndag tidig morgon. Oooh ja! Välkommen att vinka av oss!
Har inget gott tips om svart kyrka än. Om du vet nån så säg till mej innan avresa. Vore schjuukt bra!

Idag kanske det blir ett bad, solen tittar fram här i Spånga. Sen förstås en o annan fotbollsmatch. Ljuvligt o se massa spel. E jag sugen på o spela själv? = JA!

Mitt bloggliv lär ta fart nu. Man har ju inte så mycket annat att göra ;)
Ciaooo so loong my good friends!
Kram jag Linda

2 kommentarer:

Daniel sa...

Trevlig resa!

Linda sa...

Du verkar ha en riktigt skön bloggsida. Den måste jag läsa!