tisdag 28 april 2009

Löv it!

Asså om några knappa dagar, ska en av mina absoluta bästa vänner gifta sig. Asså GIFTA SIG. Otroligt kul! Så imorn ska jag ta mitt pick o pack (eller alltså grejer jag nu behöver) o dra ner till Skåneland, för att gå på Partaj!
Det e då min fd roomie som ska ge lite äktenskapslöften. Jag har försökt att lära upp henne, hur hon ska bete sig i ett hem så att det känns fridfullt. O jag önskar, eller vet att hon klarar det galant. Man har liksom gjort sitt bästa för att bistå :P Det enda tråkigaste är väl att jag aldrig mer kommer bli roomie med henne. Isåfall om Emme drar iväg några dagar, vilket han gärna för min del får göra. För då kan vi leka lite gammal skön Stockholms-tid, då det käkades kladdkaksmuffins, keso, dracks maxer i mängd, åts köttbullar med hemmamos, sparkades boll o allt annat.
Men ska ta o njuta av några hängdagar med min fd rumskompanjon innan the wedding, o sen få äran o va hennes MAID OF HONOR på lördag. OHLALA, säger jag bara!! Vilka grejer!!
Emme, du får en fantastisk fru, bara så du vet, om du inte visste, så vet du det nu. Jää!!
Congrats!!

Snart har vi alltså en Filippa Nielsen, o en Linda Sirviö ;)

2 kommentarer:

F sa...

lika konstigt varje gång, att se: Filippa Nielsen. Är det liksom sant, elle?! men underbart att du kommer imorn!

Maria sa...

Oh yeah - såå nice!
Filippa Nielsen liksom... Coolt!