onsdag 22 april 2009

Hon är ju bara barnet

Som student har man ju nu märkt att när klockan är 18:30, så är ju kvällen, eller dagen, fortfarande ung. Det finns fortfarande typ fem timmars pluggtid kvar...
Ja, iallafall ligger jag i det läget just nu. Ska ta o plöja igenom 5 books till innan det är dags för skönhetssömn.
Var precis iväg o handla lite tilltugg. Gör allt för att vá i bästa pluggform =) Själva kroppsformen får jag shapea imorron!


Gårdagens kväll gick i tvstjärnornas tecken!
Jag o lite friends var iväg på Babben & co-inspelning.
Av erfarenhet från förr visste jag att vi skulle sikta in oss på stolsraden till vänster och näst längst bort. Precis innan insläpp, meddelade jag mina kompanjoner vad som gällde. Jag tog täten, slängde av mej jackan vid garderoben och tog det långa steget före det andra, och in i studion. De betänkta platserna intogs och helt plötsligt satt vi där i strålkastarljuset o mös. Haha. Jes we did!
När "heta-stolen"-momentet var avklarat, satt jag o småprata med tv-gästerna. Vägde medaljen mycket? Snygga naglar påpekades osv. Ja ni vet, lite smalltalk.
Så jag råder dej starkt att knäppa på televisionsapparaten på lördagkväll kl 20:00. Då har du chansen att se en stjärna, som du lite stolt kan säga att du känner ;)
Nog om mej.... kan ju bara nämna att är riktigt glad över att precis ha handlat kvalitetstoapapper. Ni vet slippa den där "grågropiga" varianten. Livet har sina goda stunder! Jää!!

Jo, en sak till. Köpte igår ett gött badmintonrack. Så säg till om du vill ta en match. Jag e på!

1 kommentar:

Sussi sa...

Vad jag önskade att jag pluggade vidare efter jag gick ut skolan.. Ett dåligt beslut av mig! Nu orkar man inte, är fortfarande skoltrött fast det var många år sen jag gick ut skolan hihi

Ha en härlig helg