tisdag 14 april 2009

Can´t wait

Kan inte vänta. En översättning för dej som sitter inne med ett språk ;)
Jo, jag kan knappt vänta tills jag får läsa precis vilken bok jag vill. Ooooo, asså kan tänka mej att det blir där kring mitten av juni eller nåt. Så ljuvligt! Då ska jag gå runt på biblan o välja o vraka. Najs!!
Visst e det lite konstigt att när man måste läsa viss litteratur så vill man inte. Det är nog på grund av att man måste. För grejen är den att det är ju egentligen intressant att läsa de böcker som måstes. Samma grejs var förra året då jag anmält mej till midnattsloppet. Jag skulle ju då träna inför det. Kanske iallafall springa en mil nångång, för att känna hur det är. Men gjorde inte det en enda gång. Just för att det blev ett måste. Konstigt asså. Livet e inte alltid helt begripbart. Men istället för att längta o trängta efter juni, så ska jag se måsteböckerna som himla intressanta, som tex Språk och lärande eller Boken om pedagogerna. Jes, förstår att du vill ha dem, men du får låna dem efter mej. Men inte nu, för jag ska mysa o läsa ;)

Det ryktas om bästa springvädret. Så det ska jag testa nu. På med the joggingshoes o ut i Stockholmsaftonen.
Hej så länge!

1 kommentar:

F sa...

jag vill läsa dem!!! jaaaa! haha. min litteratur är egentligen JÄTTEINTRESSANT,asså på riktigt, men jag kan inte riktigt förmå mig att läsa den nu heller... bara för att jag MÅSTE. konstigt...