måndag 9 juni 2008

Vill inte sova

Nu e det inte alls många dagar kvar i den här lägenheten.... Så här går jag runt o bara njuuuter. Vill inte att denna tiden ska ta slut.. Men vet att den kommer göra det. O imorn är det dags för mej att börja packa o städa. För på lördag/söndag ska denna männskan ut o in i en annan lya. Jes, så e det. Tråkigt, men ack så sant. Så kan ju gå runt o va vaken här, för att sen sova i den nya. Ohjäää, vilken plan! Min idé, inte din :P
Ikväll har jag diskat, vilket egentligen e Filippas uppgift. Men vill inte låta det ligga kvar till fredag. Så diskade själv. Duktigt Linda!
Ikväll har jag även ätit tacos. Lite könstigt att äta det utan min roomie (hon e inte fd än juridiskt), för det e ju hon som ligger bakom allt tacoätandet här i världen. Undra om det inte va hon som kom på det?? Think so.
Som jag kämpade på spinningen idag. Helt galet. O vad svett man blev. Köpte med en 1 ½-liters maxer på vägen, från kiosken på hörnet. Hur gott va inte det o dricka direkt ur flaskan?! Det var iskallt!!
Holland plockade hem segern ida. Var en riktigt kul match. En annan blir ju lite glad över o se de orange tröjorna. Man älskade ju Rud Gullit som junior. Vilken man!!

1 kommentar:

F sa...

åååh... tacos. yaam :)