tisdag 3 juni 2008

Det tråkigaste ever

Nu är det så här att den här dagen lider mot sitt slut... Ja, klockan e faktiskt 23.31 i denna stund. O denna dag är inte vilken dag som helst, utan det är den sista riktiga dagen som jag o min roomie hänger ihop, eller bor under samma tak i denna vackra lägenhet.
Grejen e den att imorn ska Fillay (av henne kallad som min bättre hälft) dra ner till Skåneland, för att om några dagar vá värdinna på sin broders bröllop (Lycka till!!). Sedan ska damen i slutet av nästa vecka komma tillbaka hit för att hämta grejerna sina o flytta ner till kärleken. Såå tröökigt att det finns inte. Jag menar varenda stavelse, varje grafem (klura på den ni som inte har läst på universitet o sånt ;))!!
Vill inte ens tänka på denna skilsmässa, det blir för jobbigt annars. Ska nog skriva en hel bok om mitt o Filippas liv. Det finns en o nån mer, o massa till episoder, anekdoter att återberätta. Helt galet. Något vi iallafall ska göra, är fotoalbum om den Sirviö-Hagelska eran.
Känns som att det strax faller en o annan tår... Vi har haft det så himla kul ihop. Vi har väl inte flabbat ständigt o jämt, men mycket! O så har vi delat o pratat massa visa saker o peppat varandra massor. O nu så tar det bara slut!! Jag tror jag dööör... Det där var visst Filippas replik. Men jaja, lätt att man färgas av varann iallafall. Turliga är att vi fortfarande känner varandra tight fast vi inte hela hela hela tiden bor på samma plats, o sover en halvmeter från varann.
Jag kommer sakna dej så sjuuukt mycket Filippa, o det börjar säkert redan när du kliver på tåget imorn.... Blääää!! Som sagt utan varann e man ju halv. Men vi hörs snart! Love you!!

...nu skriker ovanstående omtalade männska från toaletten. Måste hjälpa henne....Alltid redo ;)

1 kommentar:

F sa...

haha. åååååh, jag saknar dig med din bajseklott, kom till SKÅNE!!!