söndag 13 april 2008

Trafikljus

Inte hade vi en tanke på att vi var klädda på ett färgglatt sätt, förrän både kända o okända männskor verbalt uttryckte det. Levande trafikljus eller bara mycket färg. Från topp till tå matchade vi varann. Jaa, kul hade vi åt detta kan jag säga!
Annars har dagen inneburit massa god mat. Morgonen startades med frukost på Mornington hotel. Vilken grej. Inte varje dag man äter våfflor med grädde o lönnsirap, latte på det o lite fruktsallad o sånt precis innan. Alltså Filippa slavade som frukostvärdinna, o jag, Dessi o Ceder njööt i fulla drag. That´s life! Därefter traskade vi i stockholmsregnet mot söders höjder o the church. När man e sen får man sitta längst fram, vilket vi glatt gjorde ;)
Efter kyrkstunden drog vi vidare mot Burger King o sedan lite Muffinsfabrik på det. Under dagen kände jag mej totalt dissad kanske 1000 ggr, men vad är det mot en bal på slottet. Eller vad det nu heter hehe (passade ens den där frasen in här?? Ja, jag vet inte... =)) Men denna söndag har varit mycket god. Jes!
Kan även tilläggas att kvällen har varit fylld av humor. Eller vet inte när vi sist har suttit o flabbat så vid matbordet som ikväll. Jaa, det e bara för gott o leva.

1 kommentar:

F sa...

åååååh. vilken fruktansvärd bild.... på mig asså. men det är ok, jag förlåter albin.