onsdag 2 april 2008

Den oaktive bloggskrivaren

Ja, det e väldans vad jag har känt mej oaktiv på den här fronten... Grejen e att jag alltid kommer på massa saker jag ska skriva o dela med mej till er... men det verkar va världens steg till o sätta igång datorn, logga in o trycka på tangenterna... Okej, ska väl erkänna att datorn nog allt som oftast inte e avstängd hehe Men ändå.
Nu är lägesrapporten den iallafall att the mattekurs är klar. Halleluuulija! Kan släppa allt vad geometri o sånt heter. Kan ju va bra o komma ihåg det man lärt sig. Så det får vi se om jag gör... Men inget måste. Just nu iallafall =)
Jag har gått in i en ny kurs där jag ska leka Jesus. Kursen benämns som: Natur, äventyr o rörelse. Verkar vara en vara-ute-o-vara-hurtig-kurs. Sånt ska jag syssla med fram till sommaren. Måste säga att blir nog riktigt kul. Jesus-rollen ska jag försöka inta när vi ska köra rädda-liv-grejer. Är inte alls haj på detta, men det blir typ hjärt o lung-grejs, o livräddning i terräng osv. Intresting! Sen kan ni bara fall framför mej o jag tar hand om er. Jag kan (förhoppningsvis)!
Nu skulle jag bara vilja gå ut. Gå ner till Hammarby Sjöstad, o SevenEleven. Köpa mej en maxer o gå hem igen. Grejen e att jag precis har vaknat o käkat min gröt. Klockan e inte suuupermkt o jag borde börja plugga... Okej, får se vad jag gör! Livet ska ju avnjutas i fulla drag!! Eller hur?

Inga kommentarer: