onsdag 12 mars 2008

It´s over!!

Nu är 5 timmars mattetänkande o 15 sidors handskrivande avverkat. Halleluuja!! Man e ju inte van vid att skriva massa för hand. Men det kan jag nu. Har tränat lita idag kan jag ju säga... Hur galet egentligen o skriva sånna här grejer. Känns inte riktigt mänskligt att sitta typ 100 pers i en sal o försöka koncentrera sig o komma på smarta grejer. Måste säga att rätt dålig stil av kontrollanterna att sitta o viska o prata, bara för att dem inte har ngt annat o göra.... Ja, dåligt alltså. Jag som inte är en superkoncentrerad männska nån gång. Men men nu är tentan inlämnad, o kan inget annat. Skönt är det! Jag är stel som en skit. Tacka vill jag i allafall göra. Jo, maten stod på bordet när jag kom hem, o gott var det! De perfekta kockarna var Filippa o Jossan. Nu har jag o Jossan smält i oss 4 kladdkaksmuffins var. Min hjärna blev nog kvar på skolan. För NU börjar jag känna av att ätit mycket sött, kanske lite väääl mkt hehe. Men oo va gott! Jes, snart dags för träning. Kanske kan mjuka upp mina MUSKLER!
Hej!

Inga kommentarer: