söndag 18 november 2007

Besök i helgen!

Äntligen har jag fått träffa Emanuel, mannen med stort M som Filippa säkerligen skulle säga =) Har hört männskans röst massa gånger. Filippas väckarklocka är en sång av männskan o kan då meddela att Filippa vaknar alltid innan, så kan säga att känner VÄL igen den rösten. Nu fick jag se honom live! Varit lite väl mopsig mot mig kanske. Behöver väl inte ställa in sig hos mig längre, eftersom redan har haffat Filippa. Men liiite stil borde man väl ändå uttrycka ;) Nä, men har vart en gó helg!! Jag vann tyvärr inte i raptävlingen med Emanuel, som gick av stapeln här hemma tidigare idag, men får väl ta det nästa gång!
Igår strosade vi runt i stan efter lite thaimat. Anton, Emanuels kära vän, hängde även på. Så snygga posingkortet är direkt taget från Gamla Stan o fotografen är den bästa Filippa Hagel! Ja kul hade vi! Inte kanske riktigt kul under fotbollen. Men nu blir det en desto mer spännande match på onsdag. Kan ju i förbifarten bara nämna att vi ska se den live ;) Jäää!! Trevlig vecka till er!!
Kram jag Linda

Inga kommentarer: