torsdag 19 februari 2009

Skolbok + sol = sant ?!

Ska jag göra slag i saken?? Eller?

Jo, jag tänker så här, att just nu så håller jag på med min c-uppsats, som du säkert vet. Jag skriver själv, o kan disponera min tid hur jag vill. Behöver ju inte tänka på nån annan. Ska man inte då ta en sista-minuten-resa, och läsa och skriva i ett land där det är massa sol?? Varför inte? Kollade precis in Vings och Fritidsresors sidor, o jag blir ju helt salig av att bara tänka tanken på en resa. Jag har ju chansen nu! Om du just nu behöver plugga massa, så häng på. Själv e man säkerligen helt inne i sina skolböcker (förhoppningsvis) när solen inte är framme. För när solen skiner på, så är ju det bikini o solstol som gäller o en god, kall drink i ena handen!

Jaa, asså jag blir ju sugen på detta, må jag säga.

Ciaooo, my name is Linda. How are you doin´? I would like to have a Pepsi Max, a cold one. The bill please... Jes, tränar lite fraser här för min resa. Som då kanske blir av. Jag vill himlans mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! you should gooo! synd att jag har så mkt i skolan tills typ... 5 juni. annars hade jag följt med! (och om jag inte skulle spara pengar till bröllop och bröllopsresa... ;))

Anonym sa...

Men du är ju underbar! Snacka om att kombinera nytta med nöje... Synd att man inte pluggar längre! Eller, synd och synd... Jo, lite! :)