tisdag 10 februari 2009

Plugg o sollängtan

Har nu kollat igenom lite c-uppsatser som männskor i Sverige har skrivit. Jag ska ju själv komma igång o skriva en denna vår. Måste säga att jag ser fram emot det. Så känns det nu iallafall. Det typ spritter i kroppen. Jag har ju aldrig skrivit en sån här uppsats. Men känns som en kul utmaning helt enkelt.
Jag har nu strukturerat upp det hela, och skrivit en planeringslista. Så nästa gång jag pluggar, på fredag, så vet jag vad jag ska göra. Bra Linda! ;)
Var på handledarträff på Universitetet i fredags. Bra längesen jag besökte det stället. Men fatta vad jag njöt av att gå runt där. Man känner sig som en riktig student. Så datorn ska jag lätt ta med till the universitet och sitta där o plugga. Tänk dig att ta en stor latte från Sleven (SevenEleven) och nån chokladbit eller Pepsi Max o ett äpple. Wohoooo, man längar ju!
För övrigt LÄNGTAR jag till sommaren. Fick bara en sån övermäktig känsla över mej innan över vad härligt det ska bli med värme & sol. Vill ha den här, och nu!!
Sol o värme va det ju massa när jag hängde i Israel en tid. Måste bara lägga in några bilder från den sköna tiden...


Skön läststund med maxer förstås...


Falafel is the shit. så gott!!


Beachvolleyspel nära hemmet. Stranden, vilket ställe!!
Övertäckt framför Klagomuren.
Strosande i Jerusalem...
Sommaren, du e välkommen!!!

4 kommentarer:

F sa...

shit vad het du var linda! :D amen du äääär också det, såklart. men SNYGG som in i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

o ja att den är välkommen!:)Längtar tills man slipper se ut som att man har sett ett spöke. Jättemysiga bilder. Förstår att du kanske längtar tillbaka. Tänk om ett halvår kanske du har lite nya bilder från något annat land :)

Anonym sa...

Anonym = Hanna Hahl :)

nomad sa...

Ååååh, såna där bilder är livsfarliga, nomaden i mig vaknar till liv... och min plånbok har inte råd med att tillfredställa nomaden, gaah!

Undrar om solen kommer fram snabbare om vi lämnar in en lista med namn som röstar för tidigare sommar... hmm? ELLER så bor vi i fel världsdel...

*kramar*