tisdag 24 februari 2009

Nya numret kommer ut imorn...

... men tyvärr måste vi nog vänta en vecka till för att se alla sköna bilder, detaljer o sånt (i the tidning: Kungliga Damtidningen).
Jo, förstås talar jag om Viktorias o Daniels goa nyhet idag, som framkom klockan 13.53.
Grattis säger jag, som en trogen rojalist.
Tänk att en sån här grej kan göra att man blir helt skakig, hur glad som helst, o nu med stor iver följer alla bröllopsplaneringar. Ja, man e ju lite kändisfreak, o älskar glamm o kungafamilj. Livet måste ju ha lite spänning, som just undra över när Dagen för kronprinsessans förlovning sker. O idag har vi fått svaret.
Mest stolt e jag nog över att jag har vetat att bröllopet sker tidigast hösten ´09, eller år 2010. Precis som det nu blir. Oh jää!! Jo, det sker nästa år pga att bron, Kungsbron, är under uppbyggnad, rekonstruktion och då klar. Enligt tradition åker brudparet över bron från vigsel till fest. Jes, det är min teori, och troligen helt sann!
Nu väntar vi på ta, ta, taaa, ta, taaaaa = bröllopsmarsch

Gott folk, lev livet. Because you´re worth it!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för Vickan och Daniel! :)

F sa...

haha, du vet så mkt du asså ;) hurraaay!

Anonym sa...

Känns fint att sagor finns tycker jag :)
/ Hanna

Anonym sa...

Känns fint att sagor finns tycker jag :)
/ Hanna

nomad sa...

Haha, ja du Linda, du är nog den mest kändiskåta person jag känner!! Du borde börja hänga på mitt jobb ;)

*kram*