måndag 31 december 2012

Jag förstår...

Jag förstår att det är många, MÅNGA som vill kommentera, uppmuntra, feed backa mig, men att det närmast kan anses som krångligt. Typ att du ger upp mitt uppe i din sköna tanke, när du märker hur svårt det är och du får inte ihop det. Ja, jag har förståelse för ditt dilemma. Men vi lever ju i en bekräftelsens värld, så där av ska jag ge dej hjälp på traven ;)
Tryck alltså först på "inga kommentarer" (eller nu kanske det står 73 kommentarer ;)). Därefter hoppar rutan fram där du skriver det som finns i ditt huvud. Sedan ska du tyda en text som kommer fram, för att det ska ses att det är en männska och inte en hund som formulerar sig. Till väljer du "identitet", då väljer du namn/URL och plitar ner din kommentar! Klart! Eller först ska du förstås skicka iväg kommentaren! Lycka till!
OCH lycka till med det nya året säger jag Linda till dej! GOTT NYTT 2013!
Ciaooo!
(Tack Irma för feed backen för uppkomsten av detta inlägg :D)